آرینآرین، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

لبخند زندگی

حرفهای من(باباجون) به پسرم

1393/4/2 14:10
نویسنده : مامان سمیه
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نمیدونم کی وچه وقت یا حتی با کی این نوشته ها رو میخونی  ولی این رو بدون چه باشم چه نباشم دوست دارم  توی این لحظه که شما دارین شیر میخورین من دراز کشیده در حال نوشتن هستم هنگامی که میخوام بنویسم نمیزاری و همش یاد گرفتی کیس رو خاموش میکنی پسرم پس من کی میتونم برای شما بنویسم موقع نهار وشام از ترس اینکه سفره رو بهم نزنی باید سرپا غذا بخوریم بازم من راضی هستم چند روزه مامان سمیه بخاطر شیر دادن به شما  وزن زیادی کم کرده و عصبی  شده ولی من باید این روزها رو تحمل کنم چون واقعا دوستش دارم ولی از خدا فقط سلامتی اونو میخوام نه بخاطراینکه خودم راحت شم بخاطر خودش چون اونم داره اذیت میشه پس بیا باهم اونو درک کنیم به امید روزهای خوب آینده وگذشتهای که داشتیمچشمکمحبتخندونکخوابگیج

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)